Postavlja se semafor jer stoka nema kulture i morale i postovanja. Zasto na istom takvom prelazu usred Ljubljane, Ziricha ili Frankfurta svi stanu kad nadolaze pesaci? Ne kad cekaju nego kad nadolaze? Jer su ih masno kaznjavali po novcaniku i tako i treba.
Ja sam, pešak, biciklista i vozač.... a često me vozika i Gsp ... Najgora sam kao pešak, zatim kao biciklista pa vozač iako sam tada najjača! Bulevari bi trebalo da služi vozačima, da stignu na vreme gde su krenuli uz postojeće semafore...i da malo daju oduška svojim lenjim automobilima koji će se sada vući po gradu 30 km/h! Ima da se podavimo! Uskoro ćemo se voziti kao u Egiptu...triput truu-truu je levo...ili možda Indija...krava imamo prelaze kud god stignu!
lakše je meni stati na dve noge, nego da zaustavim 10-15 automobila od po tonu i kusur da pređem ulicu.Oni prvo ispuštaju azbest u vazduh od trenja kočnica a posle čađ kada svojim 10,15 20 godina starim dizelima ubrzavaju. Saobraćaj treba da teče, a ne da se stalno prekida.
Dzaba vam semofori...evo vam jucerasnji moj dogadjaj na novopostavljenom semoforu kod doma zdravlja na Novom Naselju...Dakle ja stojim na crveno...pesacima je zeleno. Deda se krece i uopste ne gleda da mu je zeleno, vec krene pa se vrati...pa tako nesiguran u sebe... kada konacno vidi da mi svi stojimo on polako,polako prelazi. Za to vreme se nama pali zeleno a pesacima crveno...u tom trenutku ide bakica koja apsolutno ne gleda na semofor i prelazi ulicu na crveno. Mi svi stojimo pustamo je i smejemo se :-) ludilo...
Nikako pešaci ne mogu biti veća stoka od vozača, ako već pominjemo takve imenice.
1. Pešaci su nekvalifikovani za saobraćaj, i kao takvi nzaštićeni i manje odgovorni, sviđalo ti se to ili ne.
2. Vozači su obučavani, polagali su ispite, dokazivali sposobnosti i rešenost za preuzimanje odgovornosti. Zakon ih obavezuje da paze na pešake, bilo da su mentalno hendikepirani ili bolesni fizički.
3. Generalno, kućno vaspitanje određuje ponašanje stoke ili čoveka svenog ljudi oko sebe.
4. Srbi vozači se trkaju do sledećeg semafora. Da vide ko je prvi. Na taj način štede gorivo?
Ovo će ustvari ubrzati saobračaj pošto će zeleni talas sad biti moguć. Naravno, pod uslovom da pešaci ne prelaze na crveno (što očekujem da će uglavnom i biti pošto je slično i kod stadiona).
Ako pričaš koliko je sporije, šta misliš kolika je razlika u broju automobila u gradu 1986 i 2016? Radi se o desetinama hiljada novih automobila, pa ono... Ljudi su lenji i to je to.
Kada zavrsite sa postavljanjem semafora, postavite i kamere za pesake, da vidite da ce 80% pesaka prelaziti na crveno svetlo, kao i na ostalim mestima u gradu gde ste postavili semafore zbog pesaka. Stoka ostaje stoka sa ili bez semafora!
Jeste vi culi za rec nadvoznjak? Moze lepo da se uradi nadvonjak recimo od drveta i da se postavi sa lepim zardinjerama i da bude atrakcija u gradu . A ne da se usporava saobracaj non stop.
nije problem u raskrsnici nego u kretenima kako pesacima i biciklistima tako i vozacima sinoc stojim kod bolnice dolazi "gospodin" u audiju pesacki semafor za vozila zatvoren on zastao video da nema nikoga i produzio da ne pominjem poloprivrednu skolu u futogu gde je semafor na nepunih sto metara od kapije skole ali bez obzira klinci a i stariji ladno prolaze pravo ko goveda ne retko i milicija stane da ih propusti umesto da im oderu kozu sa ledja da ne kazem kad dvoje odraslih sa troje dece hoce u taksi i kazu blizu idemo a ako nas milicija zaustavi mi cemo platiti kaznu stoka sta reci
... da dodam: za grad koji je povrsinski toliko mali (nema ni 12 km u precniku sa kraja na kraj grada) nedopustivo je koliko se saobracaj u poslednjih 30 godina usporio. Nekada mi je iz Centra do Novog Naselja kolima trebalo tacno 6 minuta, sada tri puta toliko (i to u najboljem slucaju). Umesto da se radi na resenjima da se protocnost ubrza, mi sve vise zagusujemo i usporavamo saobracaj. Ljubljana (sa oko 350.000 stanovnika, dakle uporediv broj) ima kruzni autoputski prsten oko grada koji se osim za tranzit koristi i za brzi transport sa kraja na kraj grada. Mozete i ceo grad da bukvalno "obidjete" u tom krugu za oko 15-20 minuta. To je za nas naucna fantastika. A samo kada bi se malo "ugradjivalo" bilo bi novca za ovakve investicije. Da se ne vracam na koren svih problema a to je "doganjanje naroda" daleke 1988.godine.
Dajte ljudi pa na koliko mesta semafori, onda bolje ukinite saobraćaj u gradu. Mi imamo na našem bulevaru više semafora nego na najvećem bulevaru u Bg-u, Nišu ili bilo kom drugom gradu, By the way nigde nisu ni uskladjeni semafori jer ako voziš 50km/h trebalo bi da bez problema uhvatiš barem tri zelena svetla.
Da se razumemo nemam baš ništa protiv pešaka, mislim ba bi neki pešački mostić tako lepše i bolje rešim problem.
Za automobile će verovatno biti uspostavljen „zeleni“ talas tako da, i ako se zaustave na ovom semaforu, na sledećoj raskrsnici će im biti zeleno. Zato mi nije jasno zbog čega se vozači bune. Ovako im je čak i bolje, smanjiće se gužve pred semaforima kod Futoške i Braće Ribnikar jer će se deo automobila zaustavljati na novom semaforu. Naravno, pešaci će sad čekati duže, ali to je očigledno cena bezbednosti.
@Nik
To uopšte nije loša ideja. Automobil učestvuje sa samo 25% u broju ukupnih putovanja na niovu grada (podatak iz Saobraćajne studije Grada Novog Sada), a zauzima najviše prostora (i za kretanje i za mirovanje) pa je zato veoma neracionalan vid prevoza.
Na Bulevaru Oslobođenja, jednoj od najprometnijih saobraćajnica u gradu,
na dužini od 1 km, od raskrsnice sa Futoškom do raskrsnice sa Cara Lazara,
biće sad 5 semafora, od nule, pa na 250 m, 500, 650 i 1.000 m.
Kako samo svi skaču kada se negde stavlja neki novi semafor? Niko od vas koji tvrdite da će ovo usporiti saobraćaj (a hoće verovatno) nikad nije seo na bicikl ili se provozao autobusom nego svi živite u kolima. Kada bi se svo vozači prdržavali pravila i neke opšte kulture ovako nešto ne bi bilo potrebno, a kako smo većinom bahat narod ima da kočite na svakom semaforu. Što se tiče opaske da pešaci prelaze bez čekanja, pa i treba da prelaze bez čekanja. Kome se ovo ne sviđa neka ode lepo na neku čuku pa mu tamo niko neće smetati a u urbanim sredima treba poštovati pravila. Ne kažem da je ovo dobro rešenje ali naš sistem trenutno ne poznaje bolje. Da lepo svaki drugi vozač palti po 200-300 jura na nepuštanje pešaka na pešačkom da vidite kako bi se zaustavljali tamo gde treba, do tada semafor. PS-probajte bicikl u našem lepom gradu, iznenadićete se koliko se brzo kreće po gradu...
trebalo bi da se bulevar preimenuje u ulicu oslobodjenja i da ukinu trake, nego samo jedna u jednom i druga u drugom smeru....slazem se da su pesaci ugrozeni...ja sam biciklista, ali bulverar sa tom kolicinom semafora gubi smisao.
Navikli smo da srljamo svi...ma sve sami sebi namestimo, i ovo stanje u drzavi.
Kakva je stoka za volanom treba staviti betonske blokove za tenkove. Muka mi je od seljacina koje su stigle iz pickovaca gde nema ni puta a kamoli semafora i koji voze kao imbecili!
Na Bulevaru Oslobođenja, jednoj od najprometnijih saobraćajnica u gradu,
na dužini od 1 km, od raskrsnice sa Maksima Gorkog do raskrsnice sa Cara Lazara,
biće sad 5 semafora, od nule, pa na 250 m, 500, 650 i 1.000 m.
Konacno!
Svakodnevno se ovde desavaju saobracajne nesrece, svakodnevno!
Imati u vidu da je u blizini skola i da su deca najdirektnije ugrozena.
A vi sto vam smetaju semafori i malo bi da divljate u strogom centru grada, divljajte po miseluku....
Predlog za novinare istrazivace radio 021. Kada postave i taj semafor molim vas da se provozate jedno 5 puta od mosta do Zeleznicke stanice i izmerite prosecno vreme putovanja. Deluje da ce rezultati biti zanimljivi pa bi ih mogli proslediti i nadleznim gradskim sluzbama. Znam da ih nece pogledati ali eto. I da napomenite im da se takvi problemi mogu resiti i na druge i bezbednije nacine nego da se postavljaju semafori na svakih 50 metara.
Da li ce se ikada uraditi Tolstojeva ulica put u ocajnom stanju cak ga vise i ne krpe jer nema svrhe,parkinzi u blatu.nema saobracajnih znakova na raskrsnici sa Krilovom ulicom.A osnovna skola u ulici,deca kad padne kisa ne mogu da predju ulicu.Prva zona grada!
tako je samo napred, udri na svakih 100m semafor, sta ima auti bulevarom da prolaze. Ko je jos smislio da se bulevar ovde postavi da ometa pesake. Ja sam ceo zivot u zabludi ziveo da je bulevar tu da se rastereti i ubrza saobracaj, kad ono naprotiv, daj da ga sto vise zakukuljimo, usporimo, a sto je veca guzva i haos,lakse se vlada i naplacuju kazne. Samo napred daj jos semafora,bar 20tak na ovo parce od 4km, valja zaposliti i odrzavace semafora ,menjace lampica itd..... big shit, grose sheisse.....
Citam komentare i svaki put ljudi ko poludeli kad se desi sr.nje "ovde semafor ovaj pesacki je prob." Kriv grad kriv ovaj kriv onaj, i onda vidim da je kanda svaki pesacki prelaz problem u svakom delu grada. Ljudi,vozaci i pesaci a da svi zajedno pocnemo SAMO MALO da obracamo paznju i na druge u saobracaju da shvatimo da nismo sami na ulici mozda bude bolje
Problem nekulture ne moze ni 10.000 semafora da resi. Imacete samo jos sporije odvijanje saobracaja (kao da vec sada nije dovoljno sporo) i vece zagadjenje. Odavno se trudim da po Novom Sadu koristim bicikl jer se autom sporije stize (svi voze 30 na sat), uz mnogo vise rizika po imovinu i daleko vece troskove i sto je najvaznije - uz ogromno nerviranje zbog nesposobnosti 99% vozaca. Voziti automobil u Novom Sadu je nocna mora. Koristim auto samo da pobegnem do vikendice na sremskoj strani, gledam da se sto pre docepam Mosta Slobode i nestanem.
Ovo je najgori mogući način rešavanja ovog prelaza!
Umesto da se protok saobraćaja bezbedno poveća, on se preseca i stvara još veću gužvu!
Niko nije ni razmislio o pasareli ili podzemnom prolazu?
Ovde može semafor jer je prošle godine jedan biciklista nastradao a na Bulevaru cara Lazara 81 gde svake dve nedelje neko nastrada ( u glavnom deca) tu nema osnova za postavljanje.
Svaka čast...
Nema dalje ...
Nelogično je i da ne postoji prelaz na uglu ulica Miše Dimitrijevića i Cara Dušana.
Često mislim da su takva mesta siguran "posao" za naplatu kazni pešacima koji prelaze put.
A za Bulevar i dotičan prelaz, isto kao i u Jevrejskoj: stanujem u tom kraju. I koliko greše vozači, toliko i pešaci srljaju. Novi zakon ih je osokolio da prelaze bez čekanja. Nas su još učili da se ne preseca kolona automobila. A da ne spominjem motore koji se i ne vide, samo se odjednom pojave u punoj brzini.
I eto ga još jedan semafor. Još sporiji saobraćaj, još veće gužve, ma divno. Gde ne znaš šta ćeš sa pešacima, ti semafor tu posadi. Prelaz je opasan jer pešaci ne obraćaju pažnju na ostale učesnike u saobraćaju a vozači odavno krše ograničenje brzine. Saobraćajna kultura kod svih učesnika u saobraćaju je na poražavajućem nivou. Zašto se ne uradi neki mostić, pasarela, pronađe nekakvo rešenje, imamo toliko "stručnjaka", smislite nešto? Da ne bude zabune, ja sam prvo pešak, pa tek onda vozač, ali ovo što rade pešaci u NS, to nigde nisam video.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Postavlja se semafor na opasnoj raskrsnici Bulevara oslobođenja i Danila Kiša
Autor: 021.rs
Novi Sad
•26.05.2016.
•09:55 > 10:08
Komentari 37
Eduard
Terješkova
Pešak,al puštam kola
sdragan
munja
@ ovdašnji
1. Pešaci su nekvalifikovani za saobraćaj, i kao takvi nzaštićeni i manje odgovorni, sviđalo ti se to ili ne.
2. Vozači su obučavani, polagali su ispite, dokazivali sposobnosti i rešenost za preuzimanje odgovornosti. Zakon ih obavezuje da paze na pešake, bilo da su mentalno hendikepirani ili bolesni fizički.
3. Generalno, kućno vaspitanje određuje ponašanje stoke ili čoveka svenog ljudi oko sebe.
4. Srbi vozači se trkaju do sledećeg semafora. Da vide ko je prvi. Na taj način štede gorivo?
/
dule
Eh
ovdasnji
ER
DonJuan
Pesak
novosadjan
Keith Flint
dvaput nista = nista
xxyy
Da se razumemo nemam baš ništa protiv pešaka, mislim ba bi neki pešački mostić tako lepše i bolje rešim problem.
Nikola
@Nik
To uopšte nije loša ideja. Automobil učestvuje sa samo 25% u broju ukupnih putovanja na niovu grada (podatak iz Saobraćajne studije Grada Novog Sada), a zauzima najviše prostora (i za kretanje i za mirovanje) pa je zato veoma neracionalan vid prevoza.
Bora
na dužini od 1 km, od raskrsnice sa Futoškom do raskrsnice sa Cara Lazara,
biće sad 5 semafora, od nule, pa na 250 m, 500, 650 i 1.000 m.
Malo je reći da je ovo van svake pameti.
Ivan
:/
Neka naprave mostić ili pothodnik...
Vlad
Navikli smo da srljamo svi...ma sve sami sebi namestimo, i ovo stanje u drzavi.
Zoran NS
Bora
na dužini od 1 km, od raskrsnice sa Maksima Gorkog do raskrsnice sa Cara Lazara,
biće sad 5 semafora, od nule, pa na 250 m, 500, 650 i 1.000 m.
Malo je reći da je ovo van svake pameti.
Guliver
Svakodnevno se ovde desavaju saobracajne nesrece, svakodnevno!
Imati u vidu da je u blizini skola i da su deca najdirektnije ugrozena.
A vi sto vam smetaju semafori i malo bi da divljate u strogom centru grada, divljajte po miseluku....
Aleksandar
Tolstojeva ulica
NezavisniVojvodjanin
Nebojša
Karlovcanin
dvaput nista = nista
Gradžanin
Umesto da se protok saobraćaja bezbedno poveća, on se preseca i stvara još veću gužvu!
Niko nije ni razmislio o pasareli ili podzemnom prolazu?
Marina
Ime m i je ...
Svaka čast...
Nema dalje ...
Vladan
Često mislim da su takva mesta siguran "posao" za naplatu kazni pešacima koji prelaze put.
A za Bulevar i dotičan prelaz, isto kao i u Jevrejskoj: stanujem u tom kraju. I koliko greše vozači, toliko i pešaci srljaju. Novi zakon ih je osokolio da prelaze bez čekanja. Nas su još učili da se ne preseca kolona automobila. A da ne spominjem motore koji se i ne vide, samo se odjednom pojave u punoj brzini.
Nik
IvanNS
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H